سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیطان پرستی وشناخت شیاطین1

شیطان پرستی  تهاجم غرب و صهیونیسم
تعریف مدرن فرقه ، کنترل ذهن و تکنیک های عضویت دگیری فریب دهنده ، است . به عبارت دیگر ، فرقه ها به مردم حقه می زنند تا آنها را جذب کنند و فریب دهند تا در فرقه بمانند . این تعریفی است که اغلب مردم با آن موافقند ، البته غیر از خود فرقه ها) .


شیطان پرستی یکی از این فرقه هاست که برخی به آن پیشینه هزاران ساله می دهند و دلیل آن را نیز پرستش هر موجود دارای قدرت توسط مردمان هزاران سال پیش و یا در نظر گرفتن دو خدای ضد هم یعنی خدای خیر و شر می دانند . شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست . به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک می گویند . شیطان پرستی حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود . شیطان پرستی به معنی پرستش شیطان به عنوان قدرتی فوق العاده و بسیار قوی تر و موثرتر از نیروهای خوب دنیوی همچون خداست . در شیطان پرستی شیطان به عنوان نماد قدرت و حاکمیت بر روی زمین ، قدرتی به عنوان برترین قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و این دنیایی را که به عنوان دوخ برشمرده می شود قانونمند می کند . در شیطان پرستی غیر از استفاده از شیطان به عنوان قدرت تاریکی و قدرت مطلق از نیروها و اجنه و روح های پلید و شیطانی نیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می شود و در نهایت معنای شیطان پرستی ، پرستش قدرت پلیدی است(گزیده ای ازویکی پدیا) .
شیطان پرستی یک حرکت مکتبی ، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن ، شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند . آنها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می‌دانند . مفهوم شیطان در طول قرنها مورد مکاشفه قرار گرفته‌ است . شاید بتوان تاریخچه شیطان پرستی را به قرون اولیه پیدایش آدمی نسبت داد(گزیده ای ازویکی پدیا ) .
شیطان پرستی را در گروه راه چپ و راه راست طبقه بندی می‌کنند . دست چپی‌ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند ، و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی‌ها غنی سازی روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگتر بدست می‌آورند ( گزیده ای ازویکی پدیا ).
شیطان پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. بعضی شیطان پرستان به طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می‌کنند. بر این مبنا شیطان پرستان به دو گروه اصلی شیطان پرستان فلسفی و شیطان پرستان دینی تقسیم بندی می‌شوند( گزیده ای ازویکی پدیا ) .
شیطان پرستی فلسفی : پایه‌ گذاری این فرقه از شیطان‌ پرستی به آنتوان لاوی نسبت داده می‌شود . او کسی بود که کلیسای شیطان را تأسیس کرد. در نظر شیطان پرستان فلسفی ، محور و مرکزیت عالم هستی، خود انسان است ، و بزرگترین آرزو و شرط رستگاری این نوع از شیطان پرستان برتری و ترفیع ایشان نسبت به دیگران است. شیطان پرستان فلسفی عموماً خدایی برای پرستش قائل نمی‌دانند و به زندگی غیر مادی بعد از مرگ نیز عقیده‌ای ندارند( گزیده ای ازویکی پدیا ).
شیطان پرستی دینی : این نوع شیطان پرستی شبیه شیطان پرستی آنتون لاوی است اما با این تفاوت که در این نوع ، شیطان جنبه خدایی و متافیزیکی دارد و این جنبه برداشته شده از ادیان ابراهیمی ، افسانه‌ها ، آیین‌های متفاوت و یا صرفا ساخته شده ذهن پیروان آن می‌باشد(گزیده ای ازویکی پدیا ) .
فلسفه شیطانی لاوی : شیطان می‌گوید دست و دلبازی کردن بجای خساست . شیطان می‌گوید زندگی حیاتی بجای نقشه خیالی و موهومی روحانی. شیطان می‌گوید دانش معصوم بجای فریب دادن ریاکارانه خود . شیطان می‌گوید محبت کردن به کسانی که لیاقت آن را دارند بجای عشق ورزیدن به نمک نشناسان . شیطان می‌گوید انتقام و خونخواهی کردن بجای برگرداندن صورت . شیطان می‌گوید مسئولیت پذیری در مقابل مسئولیت پذیران بجای نگران بودن خون آشام‌های غیر مادی . شیطان می‌گوید انسان مانند دیگر حیوانات است ، گاهی بهتر ولی اغلب بدتر . شیطان تمام آن چیزهایی که گناه شناخته می‌شوند را ارائه می‌دهد ، چون که تمام آنها به یک لذت و خوشنودی فیزیکی، روانی یا احساسی منجر می‌شوند . شیطان بهترین دوست کلیساست چرا که در میان تمام این سالها وجود شیطان دلیل ماندگاری کلیساها است( گزیده ای ازویکی پدیا ) .
پیشینه و ادبیات تحقیق :
سالهای پس از رنسانس را می توان به سالهای افسارگسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی ، اجتماعی و جنبه های متعدد روابط انسانی توصیف کرد . پس از برداشته شدن یوغ تعالیم متعصب کلیسای کاتولیک از گردن انسان غربی چند کنش مهم فکری و فلسفی شکل گرفت که از جمله آنها رویکردهای متفاوت به مساله انسان و رابطه او با خدا ست که زمینه های شکل گیری بسیاری از جریان های فلسفی را فراهم آورد ( ویزه نامه ناتوی فرهنگی 2 بسیج دانشجویی ) .
در سالهای آغازین قرن بیستم برخی عناصر فاسد الاخلاق با اتکا به گرایش ها و نظریات تورانی و پروتستانی بطور مخفیانه جریان شیطان پرستی را با ویژگی هایی چون گناه گرایی ، قتل ، تجاوزات جنسی ، نابود کردن اصول اخلاقی ، بی توجهی به مسایل توحیدی و ... پایه گذاری کردند( ویزه نامه ناتوی فرهنگی 2 بسیج دانشجویی ).
سال 1960 را می توان به طور جدی آغاز دوره جدید حیات و فعالیت شیطان پرستان در آمریکا دانست ، یعنی زمانی که یک جریان خاص شیطان پرستی مسیحی به طور رسمی در کشور امریکا فعالیت خود را به عنوان یک فرقه و مکتب آغاز کرده است. نکته قابل توجه نقش جدی یک مامور شناخته شده سازمان مرکزی جاسوسی آمریکا در شکل گیری جریان یاد شده است.
تشدید فعالیت‌های موسوم به شیطان پرستی در کشور و به ویژه در میان جوانان مرفه جامعه ، به معضلی اساسی و تهدیدی برای امنیت اخلاقی جامعه و جوانان تبدیل شده است . نمونه ای از این فعالیت ها در یکی از باغ‌ های اطراف کرج گزارش شدد، پارتی مختلطی که پس از آگاهی مأموران با مراجعه به محل ، حدود هشتاد نفر زن و مرد که بیش از دوسوم آنها دختران جوان و زنان بودند ، دستگیر شده‌اند. در این پارتی که یکی از بزرگترین پارتی ‌های مختلط به شمار می‌آمده ، بیشتر حاضران با مصرف شدید مشروبات الکلی و مواد مخدر، حالت غیر عادی داشته و حتی چند نفر از آنها به صورت کاملاً عریان در حال رقص در بین حضار بودند. مشخص شد که برگزارکنندگان این پارتی از وابستگان و مبلغان اصلی شیطان پرستی در تهران بوده‌اند(خبرگزاری تابناک ، 1387 ).
در حالی که بسیاری از کارشناسان بر افزایش خرافه ‌گرایی و سوءاستفاده از احساسات مردمی طی چند سال اخیر تاکید کرده و نسبت به تبعات خطرناک آن هشدار داده‌اند ، خبرنگار البرز ضمن مراجعه به برخی فروشگاه های شمال و غرب تهران با عرضه فراوان و آزادانه نمادهای این گروه های انحرافی و التقاطی روبرو شد ، که در آن صلیبهای شکسته به عنوان یکی از نمادهای گروههای افراطی نژاد پرست و منحرف جنسی به چشم میخورد
برخی نمادهای مخصوص شیطان پرستی
در حال حاضر هفتاد فرقه و گروه شیطان پرست در ایران مشغول به فعالیت های خرافی و خلاف اخلاق می باشند. این اطلاع رسانی زنگ خطری را برای مسئولان به صدا در می آورد . برخی سایتهای خبری فعالیت این مکتب خرافی را اصولگرایی معرفی نموده و تصاویر منافی اخلاقی را از فرقه در ایتالیا نمایش داده اند. این گروهها با نام‌های مختلف در کشور در حال فعالیت هستند، که از طریق اینترنتی به عضو گیری می پردازند با استفاده از جذابیت‌های جنسی برگزاری مراسم رقص و موسیقی،جوانان را به کام فساد می‌کشانند.اما آنچه حائز اهمیت است تاکید براحاطه اطلا‌عاتی پلیس بر این گروهها و هشدار به برخورد با اعضای این فرقه می باشد.این هشدار می‌تواند آغاز برنامه ای تعبیر شود که پلیس برای برخورد با این گونه گروهها تدارک دیده است( برنا نیوز ، 1387).
در تحقیقات مستندی که به تازگی در اختیار مسئولان ارشد کشور قرار گرفته است ، لباس های گشاد ، لباس های رنگی جلف ، انگشتر‌های خاص تیغ دار، دستبندهای متنوع و عجیب ، گردنبندهای اسکلتی با موهای بلند یا سر طاس به عنوان نشانه‌های ویژه گروه‌های همسو با شیطان پرستی بیان شده است. عضو گروه تحقیقی که علاوه بر گزارش ، فیلم مستندی از فعالیتها و رفتارهای شیطان پرستان در ایران تهیه کرده است ،‌ گفت: متاسفانه برخی از آهنگ های آگهی بازرگانی ، و تیتراژ برخی فیلمها و سریال ها ، در کنار صحنه آرایی برخی برنامه ها ، برگرفته از آئین‌ها و ملودی ‌های گروههای شیطان پرستی است(جام جم آنلاین ، 1387).
سرتیپ پاسدار حسین ذوالفقاری جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مصاحبه ای با شهاب نیوز بیان نمود: ? هفتاد فرقه و گروه تخدیری شیطان پرستی به ایران وارد شده که نیمی از آنها فعال بوده و اقدام به ترجمه ، چاپ و توزیع قریب به ? دویست عنوان کتاب در این زمینه کرده‌اند . یکی از فرقه‌های انحرافی تحت عنوان تی اس ام ? توسط فردی بنام «الف» که خارج از کشور زندگی می‌کند هدایت می‌شود. این فرد با لابی صهیونیست‌ها مرتبط است. محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد و صدها جوان در کلاس‌های او شرکت کرده و در مقابل او اشک ریخته و به گناهان خود اعتراف می‌کنند. فرد دیگری بنام «الف - ر» که زادگاهش یکی از شهرستانهای کشور است و دارای تعدادی مرید می‌باشد که برای مراد خود حاضرند هر کاری بکنند، دختران زیادی به خاطر او ازدواج نمی‌کنند و ادعا می‌کنند او همسر عرفانی آنهاست و او نیز ادعا می‌کند مرده را زنده می‌کند و عمدتا در تاریکی زندگی می‌کند. فرد دیگری بنام «ع -ی» ادعا می‌کند عرش به واسطه حضور او برپاست ، زلزله‌ها را پیشگویی می‌کند، انرژی درمانی می‌کند و روزانه تعداد زیادی بیمار به وی مراجعه می‌کند . این گروه‌ها ضمن برگزاری مراسم خاصی ، تبلیغ پوشیدن لباس خاص بعنوان لباس مقدس منقوش به نمادهای شیطان پرستی ، از گردنبند - صلیب شکسته یا صلیب برعکس- انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان استفاده نموده و در برگزاری این مراسم ضمن شرب خمر اقدام به رقص و پایکوبی می‌نمایند(شهاب نیوز ، 1387 )

این افراد بر این باورند که باید برخلا‌ف ادیان به ویژه اسلا‌م، عمل کرد و با انجام اعمال دلخواه و کارهای خلا‌ف، دنیا را به هرج و مرج و آشوب کشاند. افراد عضو این گروه در برخی رشته‌های ورزشی، مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان وجوانان هنگام ورزش از موزیک‌های خاص شیطان پرستی استفاده می‌کنند. این گروه‌ها دارای کتاب‌هایی به زبان لا‌تین بوده و با تجمع در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها درباره رخدادهای جدید در سطح کشور در رابطه با شیطان بحث وگفت‌وگو می‌کنند(شهاب نیوز ، 1387 ).
اصول مشترک این فرقه ها انحراف از ادیان و وعده های کاذب و سوئ استفاده از گرایش جوانان به مبدا هستی و سوئ استفاده جنسی است . ماموریت اخیر این افکار وارداتی را اسلام ستیزی، مسلمان گریزی و تخدیر اصول پاک ناب محمدی و نفی واژه های ایثار و شهادت است . در جهان بیش از 4000 فرقه تخدیری و خرافه پرستی متولد شده و منشا همه آنها غرب و صهیونیستاست(شهاب نیوز ، 1387 ).
به گفته کارشناسان سرنخ همه فسادهای فرهنگی صهیونیست ها می باشند. این افراد با تسلطی که بر رسانه های مهم جهان دارند به جعل ادیان و شیوع خرافه های بی اساس می پردازند و به اعمالی غیر انسانی و منافی اخلاق دست می زنند . مانند خودسوزی دست جمعی و کشتن افراد بیگناه زیادی در مترو ژاپن (شهاب نیوز ، 1387 به گفته برخی محققان ، بنیانگذار فرقه شیطان پرستی یک صهیونیست بنام آنتوان لوی است . رقص ، خوردن مشروبات الکلی و اعمال جنسی و مصرف انواع و اقسام مواد مخدر و روان گردان در گروههای شیطان پرست مانند متالیکا جایگاه خاصی دارد . صنعت س ، تولید و فروش مشروبات الکلی و قاچاق مواد مخدر ، قمار و صنعت سینما در انحصار صهیونیست ها قرار دارد . غول صنایع مشروب سازی ، یک صهیونیست بنام ساموئل برنفمن است، که دفتر مرکزی آن در نیویورک است و دارای 120 شعبه در سراسر جهان است . اولین فیلم غیر اخلاقی جهان در زمینه مواد مخدر و س توسط یک صهیونیست بنام پرمینگر در سالهای 1953 و 1959 ساخته شد(شهاب نیوز ، 1387 ).



[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 11:14 عصر ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه