سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبهات دینی

بعد از فوت پیامبران چه شد؟
1. بعد از وفات حضرت آدم ابوالبشر: قابیل بر فرزند صالح او هبة الله و فرزندانش پیروز گردید و آنانرا را به جزیره دور افتاده تبعید کردند.
2. بعد از وفات حضرت نوح : اصحاب شرور او بر پیروان مومن غلب یافتند و گفته های رسول خدا را انکار نمودند و به عبادت بتها ی یعوق و یسوع و نسر با همان اسامی قبل از طوفان برگشتند.
3. بعد از وفات حضرت ابراهیم: پیامبران و صالحین مدت خیلی کوتاهی حاکم بودند که سپس بدکاران از فرزندان اسحاق غلبه یافتند و پیامبران و صالحان را شکنجه و فرار دادند.
4. بعد از وفات حضرت موسی: جز عده خیلی اندک کسی از جانشین برحقش یوشع بن نون پیروی نکرد.سپس که از صحرا وارد فلسطین شدند به کمک صفورا زن حضرت موسی و دختر حضرت شعیب، گروه مخالفان یوشع بن نون بر حکومت مسلط شدند و اوصیاء حقیقی را کنار زدند. حکومت قبایلی بنی اسرائیل را تشکیل دادند
5. بعد از وفات سلیمان:گروه بدکاران از اصحاب و فرزندان بر وصی شرعی او ( آصف بن برخیا) و شیعیانش پیروز شدند و آنها را از قدرت کنار زدند و دشمن سلیمان( رحبعام ) که به مصرف تبعید شده بود را دعوت کردند سپس بین شان اختلاف و تفرقه پیش آمد و دولتشان متلاشی گردید. و فقط از کل سرزمین فقط قدس باقی ماند و دشمن سلیمان را بعنوان بعنوان خلیفه بر سر امور گذاشتند.
6. بعد از حضرت عیسی:در گیری و نقشه کشی و آزار و اذیت رومیها و یهود علیه وصی واقعی حضرت عیسی( شمعون الصفا) و بقیه حواریون و یاران حضرت عیسی ادامه یافت . تا اینکه سی سال بعد از حضرت عیسی، مدعی دروغین بنام پاول گفت که حضرت عیسی را در حوران دیده است وبدینصورت پیروانش را زیاد کرد. سپس دولت رومی مسیحی توسط پاول تشکیل شد و شکنجه و آزار و اذیت حواریون و پیروان واقعی حضرت عیسی را ادامه دادند تا از بین رفتند

 

 

پیامبر اسلام فرمودند دینتان را از علی یاد بگیرید.
پیامبر اسلام (ص) فرمدند: من شهر علم هستم و علی درب آن است و هر کس علم و حکمت را خواست باید از درب وارد شود.
علی ده سال در زمان پیامبر اسلام و حدود سی سال بعد از پیامبر اسلام بوده است و حدود پنج سال خلافت ظاهری هم در دست ایشان بود و سخنرانیهای زیادی داشت و سخنرانی داشت که از صبح تا ظهر طول کشیده است.
ولی از این همه حضور و سخنان گرانبها چه چیزی در کتاب اهل سنت موجود است
در صحیح بخاری از امام علی با این همه حضور درخشان و با آن همه سفارش پیامبر و با علی و اهل بیت فقط سی سی حدیث وجود دارد ولی از انس که خدمتکار پیامبر اسلام بود حدود دویست و نود حدیث وجود دارد.از صدیقه طاهره فقط یک حدیث وجود دارد و از امام حسن و امام حسین در حد هر کدام س یا چهار حدیث و از امام صادق که سی هزار شاگرد تربیت کرد و از جمله مالک و ابوحنیفه از شاگردان ایشان بودند یک حدیث هم در صحیح بخاری وجود ندارد. 
واقعا" ببنید عمق فاجعه و خیانت چقدر است .واقعا" باید ادم خون گریه کند چون مردم بر خلاف سخن پیامبر دینشان را از انس و امثال او گرفتند.پیامبر کی فرموده است که دینتان را از انس یاد بگیرید.کی گفته انس و امثال او دروازه علم پیامبر هستند. کی فرموده است که منت بین شما دو چیز می گذارم قران و اسن و امثال او ؟
بخاری از کسی که در مدح قاتل امیر المومنین شعر گفته و ابن ملجم را ستوده حدیثها گفته است. ولی از ائمه اطهار همه را جمع کنیم به چهل حدیث نمی رسد.

 

 

 

 



[ سه شنبه 91/9/14 ] [ 11:33 عصر ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه