سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرگ بر وهابیت جنایتکار


 

خوزستان چه خبر  ؛  وهابیت بر اساس تفاسیر محمد بن عبدالوهاب از دین اسلام پدید آمد و به دنبال پیوند خانوادگی او با محمد بن سعود (جد آل سعود) و حمایت انگلستان از آنها به عنوان دین در شبه جزیره عربستان رسمیت یافت. اولین نقد بر نظرات محمد بن عبدالوهاب را برادر او، شیخ سلیمان بن عبدالوهاب، به نام «الصواعق الالهیه» نوشت. او در کتاب مزبور چنین آورد:
"اموری که وهابیان آن را موجب شرک و کفر دانسته و بهانه‌ی مباح بودن مال و جان مسلمانان می‌پندارند، در زمان ائمه‌ی اسلام به وجود آمده بود. ولی از هیچ یک از ائمه‌ی اسلام شنیده و روایت نشده است که مرتکبین این اعمال را کافر یا مرتد دانسته و دستور جهاد با آنان را صادر کرده باشند یا آن که بلاد مسلمانان را همان‌گونه که اینان می‌گویند، بلاد شرک و دارالکفر بنامند."
برخی از باورهای فرقه وهابیت عبارتند از:
- هر کس به رسولان و اولیا توسّل جوید، مشرک می باشد، از این رو وهابیان زیارت قبر پیامبر و ائمه
(ع) را جایز نمی دانند.
- تعمیر قبور و ساختن بنا روی قبر پیامبر و اولیای الهی و صالحان جایز نیست و باید تخریب شود.
- تشییع جنازه و سوگواری حرام است.
-مخالفت با عقل و و جایگزین کردن سلف به جای آن؛ بدین معنا که از آنچه که صحابه انجام می داده اند باید تبعیت شود.
-اما مهمترین و خطرناکترین آموزه وهابیت آن است که هر کس که موارد بالا را تبعیت نکند و از جمله شیعیان که به توسل اعتقاد دارند را کافر می دانند و از همین روست که به آنها تکفیری گفته می شود.
وهابیون به جنگ با دیگر فرقه‌ها و مذاهب اسلامی معتقد هستند و مدعی اند یا باید به آیین وهابیت در آیند، یا جزیه دهند، از این رو همیشه مسلمانان دیگر را به کفر متهم نموده، اموال و نوامیس بقیه را حلال می دانند. آنان می گویند که هر کس مرتکب گناه کبیره شود، کافر است.
این اولین باری نیست که وهابیان که اکنون در بسیاری از کشورهای اسلامی به صورت گروهک های تندرو به اقدامات تروریستی مشغولند به هتک حرمت بارگاه ائمه و شیعیان مبادرت می کنند، متاسفانه این گونه اقدامات بارها از سوی آنها صورت پذیرفته است. زمانی که وهابیت در عربستان پدیدار شدو در پیوند با قدرت آل سعود قرار گرفت؛ امیر سعود با بهره گیری از آموزه های وهابیت که خون مسلمانان شیعیان را حلال می شمرد، از عربستان به شهر کربلا حمله کرد و بیشتر مردم این شهر را به قتل رسانید و غنائم جنگ را حاصل از غارت اموال مسلمانان بود میان سربازان خود تقسیم کرد.
نگاه خطرناک وهابیت در تکفیر دیگر مسلمانان بویژه شیعیان سبب شده که نه تنها به بزرگترین مانع بر سر راه وحدت مسلمانان جهان مبدل شود بلکه با اقدامات تروریستی و مخرب خود غرب را در پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره مخدوش از اسلام یاری رسانده است حتی اگر ارتباطات مستقیم و حمایت های مالی و نظامی آمریکا و انگلستان که نمونه کوچکی از آن را در سرکوب شیعیان یمن دیدیم را نادیده بگیریم، وهابیت با ارائه چهره ای خشن و غیرمنعطف از اسلام و با انجام عملیات های تروریستی متعدد، کمک شایانی به پروژه اسلام هراسی غرب نموده است. وهابیت به دست خود بهترین سوژه های خبری را برای رسانه های صهیونیسم بین الملل در مخدوش سازی چهره عمومی اسلام در جهان فراهم آورده است.


براستی چه کسی از کشتن شیعیان یا اهل سنت سود می برد؟



[ جمعه 92/11/18 ] [ 11:45 عصر ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه