سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قطع راههای امدادی گروههای مسلح/تسلط بر راه اصلی و روستاهای منطقه

منبع نظامی سوری در گفت‌وگو با فارس عملیات شرق حسکه را تشریح کرد
قطع راه‌های امدادی گروه‌های مسلح/تسلط بر راه اصلی و روستاهای منطقه
خبرگزاری فارس: قطع راه‌های امدادی گروه‌های مسلح/تسلط بر راه اصلی و روستاهای منطقه

منبع میدانی سوری نتایج عملیات اخیر ارتش سوریه در شرق حسکه را تشریح و تاکید کرد که در این عملیات ارتش با کمک کمیته‌های دفاع مردمی کردها موفق به قطع راه‌های امدادی گروه‌های مسلح در این منطقه و تسلط بر راه اصلی و روستاهای آن شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نیروهای ارتش سوریه با همکاری کمیته‌های دفاع مردمی کُردهای سوریه در حسکه موفق شدند، روستاهای العابد، الفلاحه، ابو عمشه، مساکن الفیلات الحمراء و مسیر الستین و میدان سرباز گمنام در شرق شهرک غویران در شهر حسکه را تصرف کنند.

در جریان عملیات آزاد سازی این روستاها و مناطق که چندین ساعات به طول انجامید، نیروهای ارتش سوریه 15 تروریست وابسته به جبهه النصره را به هلاکت رسانده، 18 نفر را به اسارت گرفته و ده‌ها نفر از آنها را زخمی کردند.

از میان 18 فرد به اسارت گرفته شده 2 فلسطینی مشاهده می‌شوند.

یک منبع نظامی سوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد که هدف از این عملیات تامین امنیت بزرگراه «الستین» و قطع راه‌های امداد و کمک رسانی به گروه‌های مسلح از 2 ریف شرقی و جنوبی حسکه و بیرون راندن گروه‌های تروریستی بود که در این مسیر با بستن راه اقدام به غارت خودروهایی می‌کردند که در آن در حرکت بودند.

وی ادامه داد: این عملیات همچنین موجب شد تا مناطق بیشتری از شهر حسکه به ویژه مناطق شرقی آن مورد حمایت ارتش قرار گیرد.

این منبع در ادامه افزود: در این عملیات ده‌ها تروریست مسلح  محاصره شدند، به گونه‌ای که در برابر آنها 2 راه تسلیم یا مرگ وجود نداشت و از این حیث ارتش سوریه عملیات بسیار حساب شده و دقیقی را به اجرا گذاشت به ویژه آنکه مناطق عملیاتی ارتش سوریه در کنار مناطق مسکونی شرق حسکه قرار داشت و ارتش سوریه تأکید بسیاری داشت تا آسیبی به غیر نظامیان نرسد.



[ شنبه 92/11/26 ] [ 9:44 عصر ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه