سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پژوهشگر سوری در گفتوگو با فارس عنوان کرد:

پژوهشگر سوری در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:
تلاش برای ناکام جلوه دادن ژنو2 با هدف اعمال فشار بر سوریه
خبرگزاری فارس: تلاش برای ناکام جلوه دادن ژنو2 با هدف اعمال فشار بر سوریه

پژوهشگر سوری با اشاره به اینکه کنفرانس دمشق 1 در سوریه در حال برگزاری است، تاکید کرد که آمریکا تلاش می‌کند، نشست‌های ژنو 2 را ناکام جلوه دهد تا از این طریق دمشق را تحت فشار بگذارد.

 

«حسام شعیب» نویسنده و پژوهشگر سوری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس در دمشق با اشاره به اینکه مذاکرات ژنو 2 تاکنون ناکام نبوده و با شکست مواجه نشده و در پس آنچه در این خصوص تبلیغ می‌شود اهداف دیگری نهفته است، تاکید کرد: هدف از این اقدامات و تبلیغات تحت فشار گذاشتن نظام سوریه است.

این نویسنده و پژوهشگر سوری تاکید کرد که معارضان سوری کنفرانس دمشق 1 را آغاز کردند و غیر از آن باید در انتظار کنفرانس‌های دیگری تحت عنوان دمشق 2 نیز باشیم که یکی از مهمترین اهداف آن نزدیک کردن دیدگاه‌های سوری – سوری و داشتن باور به اینکه بحران سوریه تنها یک راه حل دارد و آن راه حل سوری – سوری است.

این پژوهشگر سوری درباره تهدیدات اخیر آمریکا و تلاش برای گشودن پرونده سلاح‌های شیمیایی و متهم کردن دمشق به کوتاهی در این پرونده گفت: هدف آمریکا از این اقدام آن است که پس از شکست‌های پی در پی معارضان سوری و پیروزی‌های ارتش سوریه، به طریقی روحیه آنها را بالا ببرد.

وی افزود: اهداف دیگر آمریکا تحت فشار گذاشتن بیش از پیش نمایندگان سوریه در ژنو 2 پس از رساندن پیام مردم و نظام سوریه به جامعه بین المللی و تلاش برای تهدید مردم سوریه است که هم اکنون بیش از هر زمان دیگر به واقعیت آنچه در سوریه جریان دارد، آگاه شده‌اند.

شعیب ادامه داد: یکی دیگر از اهداف آمریکا از این تهدیدات اطمینان بخشی به اسرائیل است که هم اکنون باور دارد، روند این بحران هر روز بیش از گذشته به نفع نظام سوریه در جریان است و این تقویت محور مقاومت و قدرتمندتر شدن آن در منطقه را بیش از پیش درپی دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921130000458#sthash.mNoph3EQ.dpuf



[ پنج شنبه 92/12/1 ] [ 10:3 عصر ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه