سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماینده پارلمان سوریه در گفتوگو با فارس:

نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:
عدم مشروعیت معارضان عامل ناکامی ژنو/ماهیت عربستان بیشتر افشا خواهد شد
خبرگزاری فارس: عدم مشروعیت معارضان عامل ناکامی ژنو/ماهیت عربستان بیشتر افشا خواهد شد

نماینده پارلمان سوریه با اشاره به اینکه عدم مشروعیت معارضان عامل ناکامی کنفرانس ژنو 2 به شمار می‌آید، تاکید کرد: هر چه بحران سوریه به آخر نزدیک می‌شود، ماهیت عربستان در این بحران بیش از پیش افشا خواهد شد.

 

«انس الشامی» نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد که باید در انتظار تحولات سریعی در عرصه بحران سوریه باشیم که سرمنشاء و عامل آن عدم دستیابی به تفاهم و توافق میان نظام سوریه و نمایندگان معارضان موسوم به «ائتلاف معارضان» نیست.

الشامی افزود: یکی از دلایلی که گفت‌وگوها و مذاکرات ژنو 2 را با ناکامی مواجه کرده عدم به رسمیت شناخته شدن ائتلاف معارضان به عنوان نماینده جریان‌های مختلف معارض سوری است.

وی تاکید کرد که از پیش از آغاز ژنو 2 سخنان بسیاری به گوش می‌رسید که تاکید می‌کرد، هئیت معارضانی که در صدد شرکت در کنفرانس ژنو 2 است، نماینده معارضان سوری و بیانگر خواست و اراده مردم سوریه نیست.

این نماینده پارلمان سوریه خاطر نشان کرد: دولت آمریکا با همکاری همپیمانان منطقه‌ای خود این هیئت را تشکیل داده و به آن دستور دادند که چه سخنانی ایراد کند، به همین دلیل این هئیت نه از زبان مردم سوریه سخن گفت و نه زمانی که به این مردم نزدیک بوده و نه اصلا در جایی از این مردم دفاع کرده است.

شامی افزود: اگر هیئت معارضان واقعا نماینده مردم سوریه و معارضان سوری است، هیچ‌گاه معارضان داخلی را نادیده نمی‌گرفت و آنها را به حاشیه نمی‌راند، بلکه تلاش می‌کرد تا همه گروه‌ها و قشرها در هیئت عضویت داشته باشند. اما واشنگتن تصمیم گرفت تا احمد الجربا نماینده معارضان سوری باشد.

وی درباره تهدیدات اخیر آمریکا و فرانسه مبنی بر اقدام نظامی علیه سوریه گفت:‌ بدون تردید اگر قرار باشد، جنگی علیه سوریه صورت گیرد، این کشور چیزی را از دست نخواهد داد، بلکه آنچه تاکنون روی داده این کشور را مقاوم‌تر از قبل خواهد کرد.

الشامی دلیل این تهدیدات را ادامه پیروزی‌ها و موفقیت‌های ارتش سوریه و برملا شدن بیش از پیش ماهیت عربستان در این جنگ و ناکامی طرح‌ها و توطئه‌هایش دانست و اینکه هر چه بحران سوریه به پایان آن نزدیک شود، نقش سعودی‌ها بیش از پیش افشا خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921130000588#sthash.zNTTbaVF.dpuf



[ پنج شنبه 92/12/1 ] [ 10:4 عصر ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه