سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایه شیطان برخانه خدا؟(هرگز)

سلام

سایه شیطان بر خانه توحید ! از شر شیطان لعین و رجیم به خداوند پناه می برم .

منظور از سایه شیطان ، ساختمان و بنایی ست که در عربسات سعودی و دقیقا در کنار خانه کعبه ساخته شده است . نام ساختمان ، ابراج البیت است و پنجمین سازه ی بلند جهان است .

سازنده این بنا "نورمن فاستر" نام معمار مشهور بریتانیایی است ، نورمن فاستر بزرگترین سازنده آبلیسک در جهان است ، او پیش از دویست آبلیسک در جهان ساخته است و چشمه آخر ایشون ساخت خانه شیطان در مکه مکرمه است .


از همه این حرف ها که بگذریم ، مطلب اصلی و مهم این است که :

1- این ساختمان 72 طبقه دارد .

همانظور که شما عزیزان میدانید عدد 72 یکی از محبوبترین اعداد فراماسون ها و شیطان پرست ها هست . زیرا در زمان حضرت سلیمان ، وقتی ایشان بر شیاطین و اجنه سلطه پیدا نمودند ، تعداد سران و بزرگان شیاطینی که به زیر سلطه حضرت در آمدند  72 تن بودند . از همین بابت 72 عدد مقدس و نشان شیطان است و مهمتر از همه این است که این بنا 72 طبقه دارد ، یعنی 72 قدرت شیطان در برابر قدرت خداوند .


2- فکر میکنید تاریخ افتتاح این پروژه چه روزی است ؟ بله ، کاملا درسته ، در تاریخ 21 دسامبر 2012 .

حالا چرا 21 دسامبر  2012 . بدلیل اینکه 21 / 12 / 2012 جمع اعداد اون برابر است با عدد 11 . حال عدد 11 را وقتی بررسی میکنیم ، میبینیم که مقدس ترین عدد فراماسون ها عدد 11 است . زیرا انها معتقد هستند که درب ورودی ملک سلیمان دو ستون دارد و این دو ستون را به عدد 11 مشابهت میدهند و 11 را عددی میدانند که جزو  اعداد معدودی است که اگر عددهاش هم جابجا بشه باز همون 11 خوانده میشود .

متأسفانه در برنامه گوگل ارث نبز این بنا گنجانده شده است.

پروردگارا ! تو که از غیب و نهان آگاهی ، برای ظهور آقا و مولایمان امام زمان (عج) با دلی شکسته به سوی تو دست دارز میکنم و آرزوی ظهور آن حضرت را از تو خواستاریم . 




[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 1:18 صبح ] [ جلال ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه