در آستانه پیروزی انقلاب کشورمان و در آستانه روزهایی که پر از شور و هیجان سرنگونی رژیم نوکر مآب شاه و دورانیکه با هماهنگی شگفت آور میلیونها ایرانی و رهبری چون امام خمینی حکومتی ساقط شد که از طرف غرب و بویژه آمریکا هر گونه جنایتی که مانع از شکل گیری انقلاب کشورمان باشد بر علیه مردم رنجدیده و توهین شده کشورمان صورت میگرفت .

در آن روزها کافی بود امام خمینی سخنی ایراد کنند و از مردم خواسته ای داشته باشند و این خیل عظیم زن و مرد بودند که جان بر کف نظرات و خواسته های امام را به اجرا در میاوردند .

مگر نه اینکه نظر و دستور رهبر دینی در آیین اسلام و در مذهب شیعه نجات بخش برای هر جامعه ایست اما چرا حکم رهبری چون امام خمینی باید بیست سال بر زمین بماند و عواقبی را دچار ملتهای مسلمان کند مانند توهینهای گسترده و تسلسل وار رسانه ها ی غرب علیه آیین اسلام .

این حکم امام است که 20 سال بدلیل غفلت و کوتاهی ما بر زمین ماند و خفتهایی را نصیب ما کرد همچون ساخت فیلمهای توهین آمیز به اسلام و کاریکاتورهای اهانت آمیز تسلسل وار :

"

« بسمه تعالی"
انا لله و انا الیه راجعون
به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مؤلف کتاب «آیات شطانی‌» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعا آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله. ضمناَ اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
روح الله الموسوی الخمینی
"29 بهمن 1367/ 11 رجب 1409 "»